Τρίτη, 17 Ιουλίου 2018

Samuel Profumo

The publisher growthacker

Chief Data Officer, Le Figaro Group

Samuel Profumo
Samuel Profumo

Ο Samuel είναι η αιχμή του δόρατος στο Le Figaro Group όσον αφορά τη Στρατηγική και Διαχείριση των Data του Οργανισμού, σε μια καινοτόμα προσπάθεια digital transformation του επιχειρηματικού μοντέλου βασισμένο στα data είτε αυτά αφορούν περιεχόμενο, ηλεκτρονικό εμπόριο ή διαφήμιση.

Ο ίδιος διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στο Στρατηγικό Μanagement κι αποτελεί στέλεχος του Οργανισμού από το 2004. Μεταξύ των επιτευγμάτων του είναι και η συμμετοχή του στην ίδρυση του LaPlace Media, του πρώτου Premium Publishers Adexchange στην Ευρώπη.

Εκπροσωπεί τη Le Figaro στο Γαλλικό σύνδεσμο περιοδικών εκδόσεων και είναι διαχειριστής στο EDIPublicité, ένα cross-media Οργανισμό που αποστολή του είναι η δημιουργία standards για ολοκληρωμένα διαφημιστικά workflow στη Γαλλία.

Ομιλητές

The compliance officer David Fowler O David διαθέτει πάνω από 20 χρόνια σωρευμένης εμπειρίας στην ψηφιακή αγορά με απόλυτη ειδίκευση στο digital marketing, την επίτευξη παράδοσης ψηφιακού περιεχομένου και μηνυμάτων (deliverability) και με τη συμμόρφωση επί της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων (data privacy).
The data strategist Oliver Klander Ο Oliver διαθέτει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στο να βρίσκει media λύσεις για τους πελάτες του και να εφαρμόζει καινοτομικές στρατηγικές για είσοδο σε αγορές και marketing λανσαρίσματα.
The authority on media sustainability
(via skype)
Dr. Johnny Ryan O Δόκτωρ Johnny Ryan εμβαθύνει σε θέματα που άπτονται του GDPR, της νομοθεσίας γύρω από το e-Privacy και τη βιωσιμότητα των media από τη θέση του Head of Ecosystem της Pagefair, της παγκόσμιου κύρους εταιρίας που λειτουργεί ως αρχή για το adblocking και το anti-adblocking.
The “Unification Queen” Katherine Pay H Kath (όπως προτιμά να την αποκαλούμε) έχει κάνει σκοπό ζωής και το οξυγόνο της το email marketing! Είναι μια από τις πιο αναγνωρισμένες έμπειρες email marketers στη Βρετανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αφιερώνει το χρόνο της στη δημιουργία πελατοκεντρικών σεναρίων επισκεψιμότητας και κατανάλωσης (customer & user centric journeys) προσεγγίζοντας ολιστικά και πολυκάναλα.
The publisher growthacker Samuel Profumo Ο Samuel είναι η αιχμή του δόρατος στο Le Figaro Group όσον αφορά τη Στρατηγική και Διαχείριση των Data του Οργανισμού, σε μια καινοτόμα προσπάθεια digital transformation του επιχειρηματικού μοντέλου βασισμένο στα data είτε αυτά αφορούν περιεχόμενο, ηλεκτρονικό εμπόριο ή διαφήμιση.
The policy challenger Allan Sørensen Ο Allan είναι Head of Digital στη Danish Media, COO του IAB Δανίας, Μέλος του ΔΣ του IAB Europe και Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτικών του IAB Europe (IAB EU Policy Committee).
Χαιρετισμός Νερίνα Κομιώτη Η Νερίνα Κομιώτη είναι από το 2013 Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).
Λευτέρης Αναστασάκης Χημικός ΕΚΠΑ, MBA στα Οικονομικά. Εργάστηκε 27 χρόνια σε θέσεις ευθύνης σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, σε εργοστάσια παραγωγής και στο επιτελικό κέντρο των εταιριών, στους τομείς του HR και της προσαρμογής των Ελληνικών επιχειρήσεων στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Αντώνης Ευαγγελίδης Ο Αντώνης Ευαγγελίδης , είναι Διευθυντής Εταιρικής Συμμόρφωσης και Προστασίας Δεδομένων (DPO) στην ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ ΑΕ (Εταιρείες του Ομίλου Γιαννακόπουλου). Είναι Χημικός Μηχανικός, με εξειδίκευση στην Οργανική Χημική Τεχνολογία και MSc στην Τεχνολογία Φαρμάκων. Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ).
Χρίστος Κόζιαρης Μηχανικός Πληροφορικής, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (i-ΜΒΑ) και στην Ασφάλεια και Διαχείριση Κινδύνων στο Πανεπιστήμιο του Leicester (UK). Είναι πιστοποιημένος στην Διαχείριση Κινδύνων Πληροφοριακών Συστημάτων (CRISC: Certified in Risk and Information Systems Control) από τον οργανισμό ISACA, στον οποίο διατελεί μέλος του Δ.Σ στην Ελλάδα από το 2016.
Πέννυ Κοντογεώργου Η Πέννυ Κοντογεώργου είναι Δικηγόρος, με εξειδίκευση σε ζητήματα Δικαίου που άπτονται της Τεχνολογίας και της Ψηφιακής καινοτομίας. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, υποστηρίζοντας συστηματικά από το 2000 επιχειρήσεις και οργανισμούς σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού προγραμμάτων κανονιστικής συμμόρφωσης data privacy, πολιτικών διαχείρισης ρίσκου data breach, προστασίας και ασφάλειας των δεδομένων και πληροφοριών, ακροάσεων ενώπιων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων.
Νικόλαος Μαρουλιανάκης O Νίκος Μαρουλιανάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού πληροφορικής του University of Wales. Κατέχει τη θέση του Διευθυντή με περιοχές ευθύνης των Πληροφοριακών υποδομών, ασφάλειας συστημάτων και διαχείρισης εταιρικών δεδομένων στον όμιλο της Interamerican.
Αλέξανδρος Νούσιας Σύμβουλος Νομικών Υπηρεσιών της AQS, με μεγάλη εμπειρία σε θέματα Διαχείρισης Προσωπικών Δεδομένων, Διανοητικής Ιδιοκτησίας, Ανοιχτών Δεδομένων, Ανοιχτού Περιεχομένου και Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής και Σχεδιασμού.
Σπύρος Τάσσης Ο κ. Σπύρος Τάσσης είναι δικηγόρος στον Άρειο Πάγο. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο (LLM) στο Δίκαιο Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής και τα τελευταία 18 χρόνια ασχολείται με τα νομικά ζητήματα που αφορούν τις σχετικές αυτές αγορές και τα ζητήματα προσωπικών δεδομένων και ιδιωτικότητας.
Ian Evans Η εμπειρία του Ian Evans στη διεθνή software αγορά, με έμφαση στο CRM και το data privacy ξεπερνά τα 20 χρόνια. Ως Managing Director για την αγορά ΕΜΕΑ στην OneTrust, ο Ian είναι υπεύθυνος για τη διάθεση των τεχνολογικών λύσεων της εταιρείας, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά privacy management software.
Συντονισμός Πάνελ Άντα Κυρκιλή Γνωστή στο να διαταράσσει το status quo για να επιτυγχάνει επιχειρηματικά αποτελέσματα με νόημα, η Άντα εξειδικεύεται στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό Επιχειρήσεων συνδυάζοντας πρακτικές digital, analytics, αυτοματοποίησης, νομικής πλαισίωσης, επιχειρησιακού, marketing και εμπορικού προγραμματισμού.
  • ΧΟΡΗΓΟI
AQS
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team